Totalt antall sidevisninger

mandag 13. juni 2011

Pinseprosjekt:-)

Vi har lenge planlagt prinsesserommet og rett før pinsen rev jeg ned det stedbygde skapet som tok halve rommet. Tapeten hadde vi allerede fjernet (God hjelp fra kronprinsessen som syntes dette var SÅÅÅÅ gøy!) Og listene var også "plutselig" vekke. Alt dette ble gjort litt innimellom når vi hadde 10 minutter tilovers.

I pinsen fjernet vi det "kjipe" laminatgulvet (det var ikke lagt laminat under skapet, så gulvet måtte byttes). Mannen har slått opp panelen på veggene, skiftet stikk kontakt og bryter (tidligere. elektriker) og malt taket 2 strøk og nå holder han på å skifte gulv. (veldig  mye banning for parketten var visst ganske lei)...

Planen er at lille prinsessen skal få flytte inn på rommet sitt igjen i kveld. Skal bli deilig å få soverommet vårt tilbake til "barnefri sone"!

Snart, veldig snart kommer det et bilderas fra prinsessens rom, vil vise før/underveis og etterbilder samtidig...

Vi mangler bare taklampe på rommet nå, så det må jeg ut og kjøpe i morgen... noen som kan tipse om fin lampe til et lite jenterom???

Gleder meg til rommet er ferdig, for dette ser ut til å bli bedre enn jeg drømte om... :-)
Ønsker alle en fin avslutning på pinsen, nå har jeg 3 (2) barn som venter på meg. Vi skal gå en tur i Sandved parken i Sandnes, der har de "planetsti". Håper regnet holder seg vekke et par timer til:-)

Stor klem

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se rommet hennes:=). Hehe..du kan komme her å lære når hun hjelper til..
    Vi sees nok til helgen, men blir nok værende mye her hjemme. Masse som skal gjøres ferdig.
    Klem

    SvarSlett