Totalt antall sidevisninger

mandag 11. april 2011

Et av tusen prosjekter..

Nå kommer et drøss av bilder fra min sønns rom. Det er ikke helt ferdig, men jeg velger å legge ut bilder på grunn av forespørsler. Jeg har ikke stylet rommet, dere får se det slik det er i hverdagen... Beklager at det har tatt sånn tid, er mye sykdom her om dagen og ingen av mine 3 barn er "snille" pasienter for å si det sånn... de blir ganske krevende å ha hjemme. Merker også jeg blir småsprø av å bare gå hjemme og stelle med syke, sure og slitne små...

 Sosial gutt må jo ha sofa :) Midlertidig oppbevaring av radio/CD spiller...
 Bilder av store gutten og hans landart prosjekt i barnehagen.(og diplom fra sykehuset)
 Egenvalgt kunst på veggen.

 Lampen i taket har han hatt fra han var bare noen mnd gammel.
 Giraffen er hans eget valg av dekor. Bestemte de 5 åringene... hehe
 Som sagt; ikke stylet eller ryddet rommet.
 Gardinene skal skiftes ut....
 Noen av lekene skal ryddes vekk, da er blitt for "barnslige", her skal vi få plass til skrivebord og sette hyllen i høyden... Blir kompakt men bra...
 På døren henger fotball treningsbagen, klar til bruk.
Skateboardet lett tilgjengelig, selvfølgelig.......
 Sengen fikk akkurat plass mellom veggen og skapet, men stakk litt lenger ut enn planlagt... pytt sann!
 Skapet skal males ferdig, og alle dørene skal få nye knotter/håndtak:)

 Det elektriske (ledninger etc.) skal selvfølgelig skjules...




Deilig med oppbevaring under sengen og overnattingsmuligheter for venner på sofaen som er utrolig komfortabel...

Ønsker alle mine lesere en riktig god uke:)

2 kommentarer:

  1. Hei hei så koselig du var innom bloggen min. De fuglehusene med reder har jeg snekret selv :)
    Flott gutterom. Herlig med sofa under og skuffer. Likte grønnfargen på veggene og på sofaen. Koselig. Å ha hus og unger krever stadig fornying da de vokser seg fort ut av tingene.
    Ha en flott dag du med
    Randi

    SvarSlett
  2. Så fint det var blitt. Flinke deg som pusser opp rom, samtidig som hele huset er full av syke unger..Du er en supermama du;)
    Klem

    SvarSlett