Totalt antall sidevisninger

onsdag 13. april 2011

Ting tar tid...

Siden jeg er ny i "spraymaleverdenen" visste jeg ikke hvor mange lag som skulle til på lysestakene, fikk tatt et par i går, men tar et par ekstra i dag, bare for å få finishen riktig. Sånn ser de ut foreløbig: (veldig fornøyd så langt, dette var GØY!)




Ellers vil jeg dele litt fra hverdagen min med dere; Siden eldstejenta begynte på skolen har hun fått med seg matpakke. Dels ment som hjelp til å ville knekke lesekoden og dels ment som en koselig gest har hun av og til fått med en liten lapp med en liten personlig hilsen på i matpakken.
Dette har blitt superpopulært og jeg har ikke fått lov til å slutte med det. (!) Etter det jeg har hørt har flere barn kommet hjem og krevd lapp i matboksen av foreldrene :-) Et lite tips til dere som har førsteklassinger...




Ellers håper jeg at mine lesere får en fantastisk flott vårdag, selv skal jeg til tannlegen med prinsen og en tur på sykehuset. Håper på å få gjort litt i huset også, men som overskriften i dag sier, ting tar tid her hos meg, så det er jaggu ikke sikkert.

2 kommentarer:

  1. Blir kjempe fint sissel:0)
    Lur ide med lapp i matboksen.
    Ha en koselig kveld. Slapp av og nyt livet.
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann!!!

    Den ble jo kjempe fin,gøy!!det blir jo som nytt..!!


    Smart matpakke tips..

    Ha en fin torsdag!!!

    klem linda

    SvarSlett