Totalt antall sidevisninger

tirsdag 12. april 2011

Komme litt ajour...

De siste månedene har vært preget av sykdom og lite søvn. I dag har jeg fått levert prinsen i barnehagen og er bare hjemme med jentene. Skal en tur til legen med kronprinsessen og da kjører jeg forbi Europris-da skal jeg endelig få kjøpt spray til lysestakene på spisestuebordet.
Lysestake før:
Tror de blir lekre med litt spraymaling:) Etter bilder kommer i ettermiddag/kveld.

Solen skinner og energien på topp tross lite søvn, håper derfor å få gjort litt av mine små prosjekter og dele resultatene med dere i kveld/ettermiddag.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg :)
    Kjenner meg igjenn i det med lite søvn å sykdom hos barna, tungvint når man hangler slik :(

    Jeg har lakket samme lysestaker som deg å de ble kjempefine så de blir sikkert bra :)

    Håper du får en fin dag å at du får sove til natten !!

    Klem Mette :)

    SvarSlett
  2. jeg lo høyt av innlegget under her!
    De er fantastiske, disse barna ;)
    Herlig!!

    Ønsker deg en fin kveld- gleder meg til å se lysestaken etter :-))

    Klemmer

    SvarSlett