Totalt antall sidevisninger

mandag 11. april 2011

Gullkorn......

Jeg går forbi barna som leker sammen på prinsens rom og hører deler av samtale...

Gutten(5år): "Det finnes mange farlige sykdommer"
Jenten(7år): "Ja man kan få kreft-da dør man."
Gutten: "Ja eller man mister håret."
Jenten: "En i klassen har hjerneskade, det er farlig det!"
Gutten: "Ja men ikke så farlig som å bli geit, for da må man sitte i rullestol resten av livet."
Jenten: "Ja....(tenkepause) kan man bli geit???"
Gutten: (tenker seg om) "nehhh.... Jeg mente selvfølgelig sau...."
Jeg ser jenten sitter og undrer på det her da jeg går inn og sier: "Mente du lam???" Gutten lyser opp: "ja DET var det ja!"

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig hilsen på min blogg :-)
    Herlig gullkorn og kjempefint gutterom.
    Ha en fortryllende påske :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  2. Hei. :)
    velkommen til meg, så koselig at du ville følge meg. :)
    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  3. Heisann!!!

    Så koslig at du vil være med på min Give away,masse lykke til!!!

    hjertelig velkommen som følger håper du vil trives:)

    Ha en fin ny uke:)

    vi knottes!!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett