Totalt antall sidevisninger

fredag 4. februar 2011

God morgen!

Dette er første blogg innlegget mitt på blogspot.
Jeg er en gift dame på 32 år med 3 barn som har blogget kun noen få måneder. Prøver meg her etter anbefaling fra Alfa (alfasinteriørblogg).

Vi bor i et typisk 80 tallshus som er under oppussing. Jeg tenkte å vise litt før etter bilder, tips og triks etc. underveis. Stilmessig? Vel det blir litt arvet, nytt og endel finn funn etterhvert.

I dag begynner jeg med å vise frem badekaret mitt, som jeg er sååå glad i.(merk: mitt badekar, ikke barna sitt, eller mannen sitt... hehe:) Er vel naturlig sted å starte på morgenen det?

Har alltid ønsket meg badekar med løveføtter og i "nyhuset" fikk jeg det endelig!!!



Denne laundry benken elsker jeg! Satt i baksetet i bilen i flere timer klemt mellom barna hele veien fra Bergen til Stavanger for å få den med meg hjem. Mannen syntes jeg var smågal som oppga passasjersetet foran for en benk(!) men den måtte bare bli med meg hjem. Sikkert flere her som kjenner den følelsen... DEN MÅ JEG BARE HA!!! Jeg vil gjerne høre om din MÅ HA opplevelse...

5 kommentarer:

  1. Heisann:0) Der var du inne. Det badekaret er jo bare lekkert. Har så lyst på et slik. Kansje når lommeboken blir litt større;).
    Ha en super dag.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Heisan, så koselig at du fant veien til meg,
    så fant jeg også deg ;) Takk for dine flotte gode ord!! ;)
    Lykke til i denne fantastiske bloggverdenen ;))
    Ha en superduper helg!!
    Klem Anki

    SvarSlett
  3. Hei på deg!

    Velkommen til blogg-verdenen. Ønsker meg badekar jeg også, og håper det blir en på meg etterhvert. Skjønner du ville ha med hjem benken... stilig!

    Klem klem, Jennifer

    SvarSlett
  4. Jennifer: Jeg klarer ikke finne bloggen din. Huff er ikke så god på dette enda... Tusen takk for velkomst:) Badekar er det ultimate i luksus... :) Skulle bare vært flinkere til å ta meg tid til å bruke det.Ha en kjempefin dag videre! Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Heisann.
    Fant bloggen din gjennom alfas interiør. Legger meg til som følger jeg, og håper det snart kommer mer her! :-)

    SvarSlett