Totalt antall sidevisninger

lørdag 12. februar 2011

Min aller første award:)

I går fikk jeg min aller første award...kjempegøy! Tusen tusen takk til Alfa med den nydelige bloggen Alfasinteriør
Jeg skal så vidt jeg har forstått velge ut mine 3 yndlingsblogger. Noe som ikke er så lett siden jeg er ganske ny her og synes det er sååå mange flotte blogger.

Jeg begynner med Alfa fra Alfasinteriør. Hun er en av grunnene til at jeg begynte å blogge og er nok en av de som har inspirert meg mest. Jeg besøker alltid den flotte bloggen hennes når jeg setter meg ved PCen.
Hun har kreativitet og estestisk sans i bøtter og spann. Alfa kunne fått en gråstein til å bli til gull... skjønner ikke hvordan hun klarer det. I tillegg kjenner jeg Alfa privat da min lillebror er hennes samboer. Kjenner også deres fantastisk flotte prinsesse. Desverre bor vi langt fra hverandre, men jeg har hatt den store gleden av å ha de på besøk, og Alfa er en utrolig varm og koselig dame som er oppriktig i det hun foretar seg. Alfa går virkelig inn for det hun holder på med og kan utrolig mye om shabby chick/fransk landstil. Super blogg og super dame! Vet ikke om jeg har lov å velge samme som valgte meg, men jeg MÅTTE bare ta hun med.

Neste er også en kjempefin og inspirerende blogg; Landlige Hjem . Hun ønsket meg veldig varmt velkommen i denne flotte verdenen, og har inspirasjon og gode ord til alle. Ikke rart hun har så mange følgere.

Sist men ikke minst: Bittelille huset/Jennifer som har mange flotte ideer, og fine inspirasjonsbilder:)

Da sender jeg utfordringen videre til dere:)

1 kommentar:

  1. Tusen takk Sissel. Dette var ikke forventet, og så nydelig skrevet.Nå ble jeg kjempe glad.
    Gleder meg til dere kommer neste helg.
    Ha en super helg videre.
    Stor klem fra alle oss

    SvarSlett