Totalt antall sidevisninger

onsdag 16. februar 2011

Utfordring igjen:)

I dag har jeg fått en utfordring av Alfa med bloggen Alfas interiør blogg. Den går ut på å besvare følgende spørsmål:
1. 4 ting jeg har gjort i dag:
       1.-vært med gutten på kontroll på sykehuset
       2.-vasket og ryddet hjemme
       3.-hentet gutten og kompis i barnehagen
       4.-lekt med eldstejenta med Pet shop figurer (selvfølgelig gjort mer enn bare dette)

2. 4 ting på min ønskeliste:(regner med det er snakk om materialistiske ting og ikke helse, verdensfred osv.):
       1.-Gardiner i stua
       2.-sjøutsikt
       3.-nytt takvindu
       4.-ny garasje
 
3.  4 ting jeg liker dårlig:
       1.-uhøflige folk(spesielt barn)
       2.-fordomsfulle personer
       3.-likegyldighet
       4.-uærlighet

Sender utfordingen videre til: Trådsnella
                                            Bittelille huset/Jennifer 
                                            Trine - Franske drømmer
                                            Hilde
                                           Landlige Hjem

Håper dere tar utfordringen, er kjekt å bli litt "bedre kjent" :-)

Ellers vil jeg ønske mine nye følgere: c_b_v og trådsnella hjertelig velkommen som følgere:)

1 kommentar:

  1. Så gøy å lese mer om deg, og så kjekt at du ville gi den videre til meg!
    Jeg skal ta utfordringen ;)

    Ønsker deg en skjønn dag videre!

    Klem

    SvarSlett