Totalt antall sidevisninger

søndag 13. februar 2011

Luksus i hverdagen...

Da var de 3 eldste barna hos svigermor på middag, jeg er ikke helt i form og er derfor igjen hjemme med minstemann.
Siden jeg har noen minutter for meg selv, tenkte jeg å vise dere min luksus i hverdagen... nemmelig gardinene fra Laura Ashley som vi har på soverommet.

Den flotte tapeten og tapetborden er "arvet" fra tidligere eiere og skal vekk.
Laura Ashley har sååå mye fint, men det koster flesk... :-( Håper Laura Ashley.com snart begynner å sende til Norge, da blir det litt mer fornuftige priser. Puten i Laundry benken i tidligere innlegg fra badet er også fra Laura Ashley, kjøpt på salg.
Men det er viktig med litt luksus i hverdagen også, er dere ikke enige?

1 kommentar:

  1. Gardinene er jo så nydelige. Heldig du som har peng til det:0). Håper du har hatt en fantastisk dag. Grattis med morsdag.
    Klem Alfa

    SvarSlett