Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. februar 2011

Kjøkkenbord

Da sitter alle barna foran barnetv og jeg har litt tid for meg selv.
Deilig!
Burde vel egentlig strøket tøy, men dette er sååå mye kjekkere.

Tenkte jeg skulle vise dere kuppet vi gjorde på kjøkkenet, nemmelig bordet. Det kostet 900 kroner i et møbel engros salg med 80 % avslag (de skulle legge ned). Alltid gøy å gjøre sånne kupp:



Stolene betalte vi 150kr stk for, samme selger som bordet. Ikke helt samme farge, men de skal males:) Da er barnetv snart slutt, så jeg må avslutte. Ha en fantastisk  kveld alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Så koselig at du fant veien til bloggen min, takk fdor fin kommentar:) Gleder meg til å følge deg videre:)

    Klem Jennifer

    SvarSlett
  2. Heisann. Er kjempe flott det bordet. Har en overraskelse til deg inn epå bloggen min:0).
    Ha en riktig god helg. Gleder meg til dere kommer neste helg. Passet mye bedre for oss også.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  3. Heihei!

    Snublet over deg inne hos alfa!
    Velkommen inn i blogglandia!
    Håper du vil trives her i det herlige bloggesamfunnet her ;)

    Jeg er sååå misunnelig på badekaret ditt!
    Dåååån, jeg vil også ha!!
    Vi håper å få pusset opp badet nå, og da skal jeg ha badekar med løveføtter. Jeg skal! ;) Hehe!

    Gleder meg til å følge deg videre :)

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Velkommen skal du være! Hyggelig :))

    Ønsker deg og dine en nyyydelig helg!
    Stor klem

    SvarSlett