Totalt antall sidevisninger

mandag 7. februar 2011

Sååå kjekt!

Startet dagen med å bake brownies og har kost meg hele dagen med 2 venninder og deres herlige små<3
Titter innom her og da ble dagen som startet så bra bare enda bedre:) Nesten 60 visninger og 5 følgere allerede! Kjempekjekt.

Håper dere alle har hatt en fantastisk helg-min har vært hektisk så jeg har desverre ikke fått tittet innom før nå.
Har lite tid, da gutten min skal hentes i barnehagen om 5 minutter, men måtte bare få ønske mine første følgere hjertelig velkommen!
Kjempekjekt at dere vil følge meg,
                                                Alfa,
                                                landlige hjem.
                                                 Christina,
                                                DamensInteriør
og sist men ikke minst               Jennifer Guttormsen!

I kveld når barna har lagt seg og middag/dans/fotball/lekser styret har roet seg skal jeg inn og kose meg med deres flotte blogger :) Gleder meg! Ha en fantastisk dag!

2 kommentarer:

  1. Kjekt at du har hatt en fin dag:0)
    Grattis med 5 følgere allerede.
    Gleder meg til flere innlegg fra deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for fin hilsen inne hos meg:0)
    Ja, dere må ta turen til Bergen.
    Klem Alfa

    SvarSlett